+90 226 463 22 23

Sosyal Medyada Biz}

WEB TASARIMI DEĞİŞİKLİĞİ
WEB SİTEMİZ YENİLENMEKTEDİR. 3 İŞ GÜNÜ İÇİNDE TEKRAR SİTEDEN İŞLEM YAPABİLİRSİNİZ. ŞİMDİLİK FACEBOOK SAYFAMIZDAN TAKİPTE KALIN. ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER....
FACEBOOK SAYFAMIZ

KAMU STANDARTLARI

T.C.

SUBAŞI BELEDİYE BAŞKANLIĞI

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(ENGEÇ SÜRE)
1 Dilekçe Kabulü, İlgili birimlere
Havale edilmesi.
1- Yazışma kurallarına uygun olarak yazılmış Dilekçe.
( Not: Dilekçeler içeriğine göre birimlere havale edilmek üzere Makama sunulacak veya Yazı İşleri Müdürü tarafından havale edilecektir.)
1 GÜN
2 Dilekçenin incelenmesi ve sonucunun bildirilmesi. 1- Yazışma kurallarına uygun olarak yazılmış dilekçe. 30 GÜN
3 Resmi Kurumlardan; Gelen/Giden Evrak Kaydı. 1- Çeşitli Kurumlardan Gelen Evrakların Kaydı ve İlgili Birimlere Sevki.
(Evraklar içeriğine göre birimlere havale edilmek üzere Makama sunulacak veya Yazı İşleri Müdürü tarafından havale edilecektir.)
2- Çeşitli Kurumlara Giden Evraklar
1 GÜN
 4 İnternet Üzerinden Gelen Şikayet ve İsteklerin Kaydedilip İlgili Birimlere Sevki İşlemi 1- Başvuru Sahibinin T.C. Kimlik Numarası, Telefon ve Adres Bilgileri. 1 GÜN
5 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Başvurusu. 1- Başvuru Dilekçesi. 15 GÜN
6 Hizmet Masası Başvurularının Alınması ve İlgili Birime Havalesi 1- Başvuru Sahibinin T.C. Kimlik Numarası, Telefon ve Adres Bilgileri. 5 Dk.

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri: Yazı İşleri Müdürlüğü                            İkinci Müracaat Yeri: Subaşı Belediye Başkanlığı

İsim                        : Esra ONAY                                                                   İsim      : Volkan YILMAZ

Unvan                     : Yazı İşleri Müdürü V.                                                Unvan   : Belediye Başkanı

Adres                      : Subaşı Belediye Başkanlığı Ek Hizmet Binası

Tel                          : 2264632230                                                                 Tel         : 02264632223-4632230

Faks                        : 02264632229                                                                                                                                  E-Posta                     yaziisleri@subasi.bel.tr                                            E-Posta: baskanlik@subasi.bel.tr

 

T.C.

SUBAŞI BELEDİYE BAŞKANLIĞI

EVLENDİRME MEMURLUĞU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(ENGEÇ SÜRE)
      1  
 
Nikâh İşlemleri
Evlenmek isteyen kişilerden istenilen belgeler
1. Nüfus cüzdanı
2. Evlenme Ehliyet Belgesi(Kişilerden en az birinin ikamet adresi Subaşı olmalı)
3. 4 fotoğraf
4. Sağlık raporu
Nikah işlemlerinde;
* 17 yaş anne baba rızası
* 16 yaş ise mahkeme kararı
* İddet müddetinin kaldırılması belgesi
* 65 yaş üstü ise sağlık raporu.
5. Kızlık Soyadı Dilekçesiİzin Belgesi İle Başka Bir Yerde evlenmek isteyen vatandaşlarımız da yukarıda istenilen belgeleri getireceklerdir.  Yabancılar için yetkili merkezi makamlarca veya o devletin temsilcilikleri tarafından; Kişinin adını, soyadını, anne ve baba adı ile doğum tarihini, medeni halinin bekar, boşanmış, dul olarak açıkça yazılması evlenmeye engel halinin bulunup bulunmadığını gösterir şekilde düzenlenerek verilmiş ve usulüne göre tasdik edilmiş belge, evlenme ehliyet belgesi kabul edilir.
DİKKAT: HAZIRLANAN EVRAKLARIN GEÇERLİLİK SÜRESİ ALTI (6)      AYDIR. (Evlenme yönetmeliğinin 42. Maddesi gereği bu süre içerisinde evlenme akdi yapılmadığı takdirde dosya işlemden kaldırılır ve iptal edilir )
1 GÜN

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri: Subaşı Belediye Başkanlığı                   İkinci Müracaat Yeri: Subaşı Belediye Başkanlığı

İsim                        : Tarık KONAK                                          İsim  : Volkan YILMAZ

Unvan                     : Evlendirme Memuru                            Unvan : Belediye Başkanı

Adres                      : Subaşı Belediye Başkanlığı Ek Hizmet Binası

Tel                          : 02264632230                                           Tel   : 02264632223-4632230

Faks                        : 02264632229                                           Faks : 02264632226

E-Posta   : iletisim@subasi.bel.tr                                            E-Posta : baskanlik@subasi.bel.tr

 

Subaşı Belediyesi Bilgi İşlem